poniedziałek, 17 czerwca 2013

310. مصر /Egypt



جمهوريّة مصر العربيّة/Egypt

3 komentarze:

  1. Imponująca kolekcja! Szczególnie podobają mi się magnesy nr 158 i 289.Dlaczego? Zapraszam na http://flipflopsmagnetscollection.blogspot.com/

    P.S. Mam nadzieję, że moja lodówka nie będzie potrzebowała 'ubrania', na razie jakoś się trzyma, bo póki co kolekcja nie jest zbyt liczna.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z magnesów w kształcie klapków, okularów czy czapek bejsbolowych możnaby zrobić osobną kategorię. Nawet się kiedyś zastanawiałem, czy nie zacząć zbierać właśnie tych "klapkowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie po znalezieniu dwóch klapków w dwóch różnych państwach stwierdziłam, że to dobry materiał na kolekcję. Pozdrawiam i dodaję blog do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń